
01
Získejte kontrolu nad měřením zdrojů mobilních aplikací
📱 Jak zjistit, odkud uživatelé instalují vaši aplikaci?
📊 Jak měřit zdroje instalací přes web, sociální sítě, reklamu nebo SMS?
🤔 Jak se vypořádat s omezeními na iOS a Androidu?
02
Proč si objednat tento workshop pro váš tým?
🔹 Marketingový tým získá jasná data pro rozhodování
📉 Vyhnete se slepým bodům v měření instalací
⚙️ Praktické ukázky nastavení
Pomůžu vám efektivně měřit a optimalizovat kampaně na mobilní aplikace pro přesnější sledování návratnosti investic.
Měřit mobilní instalace není jednoduché. Apple i Google stále zpřísňují podmínky sledování uživatelů, a pokud nemáte správně nastavené trackování, přicházíte o klíčová data.

03

Co se na workshopu naučíte?
📌 Jak doměřit zdroj instalace mobilních aplikací?
📌 Jak přesměrovat uživatele z reklamy na App Store & Google Play a stále doměřit zdroj instalace?
📌 Jak doměřit zdroje instalace mobilní aplikace z webu?
📌 Jaký je rozdíl v měření zdrojů instalace na Android a na iOS? Jak se s tím vypořádat?
📌 Co to je GAID, IDFA, ATT? A k čemu to všechno slouží?
📌 Co to je SKAN? Jak se nastavuje SKAN?
📌 Jak s tím celým souvisí AppsFlyer, Adjust a Google Analytics 4?
04
Pro koho je workshop určen?
💡 Tým webových analytiků, datových specialistů
🎯 Marketingové a reklamní agentury
📊 Interní analytické týmy ve firmách
Pokud se staráte o mobilní aplikace, reklamu nebo analytiku, tento workshop je přesně pro vás.

Kdo vás workshopem provede?
Michal Nováček
Pomáhám firmám pochopit a správně nastavit měření mobilních aplikací, aby získaly jasná a přesná data pro lepší rozhodování.

Důvěřují mi firmy jako





Zjistěte, jak může tento workshop pomoci vašemu týmu
Vyberte si termín pro online call, kde společně probereme vaše potřeby a domluvíme detaily.
FAQ
01
Offline nebo online?
Preferuji offline workshop z důvodu vyšší interaktivity a efektivnosti předání znalostí, ale kdyby vám spíše vyhovoval online workshop, tak se můžeme taky domluvit na této formě.
02
Na jak dlouho bude workshop?
Jeden celý den.