Workshopy pro webové analytiky
Praktické workshopy, kde vám předám své praktické zkušenosti, bez zbytečné omáčky.
Produktová analytika
Workshop zaměřený na měření a analýzu produktových dat.
📌 Jak nasazovat měření do mobilní aplikace
📌 Jak strukturovat dokumentaci
📌 Jak komunikovat s vývojáři mobilních aplikací
📌 Jak si otestovat nasazené měření
📌 Jak měřit webview
📌 Google Tag Manager, Server-Side Google Tag Manager - jak a kdy použít?
📌 Souhlasová problematika - cookie lišta, omezení na iOS
Marketigová analytika
Jak si nastavit analytické nástroje pro dosažení nejlepšího výsledku z vašich kampaní.
📌 Jak doměřit zdroj instalace mobilních aplikací?
📌 Jak měřit zdroje instalací přes billboard, sociální sítě, reklamu nebo SMS?
📌 Jak přesměrovat uživatele z reklamy na App Store & Google Play a stále doměřit zdroj instalace?
📌 Jak doměřit zdroje instalace mobilní aplikace z webu?
📌 Jaký je rozdíl v měření zdrojů instalace na Android a na iOS?
📌 Co to je GAID, IDFA, ATT?
📌 Co to je SKAN? Jak se nastavuje SKAN?
📌 Jak s tím celým souvisí AppsFlyer, Adjust a Google Analytics 4?
📌 Jak komunikovat s klientem ohledně měření zdrojů instalace mobilní aplikace?
Jak se můžete zúčastnit?
Firemní workshop na míru
Chcete pro vlastní firmu takový workshop? Dejte mi vědět a připravíme ho na míru pro vaši firmu. Workshop přizpůsobím vašim specifickým potřebám a nástrojům, které používáte.
Kdo vás workshopem provede?
Michal Nováček
Pomáhám firmám pochopit a správně nastavit měření mobilních aplikací, aby získaly jasná a přesná data pro lepší rozhodování.

Důvěřují mi firmy jako




