top of page

Workshopy pro webové analytiky

Praktické workshopy, kde vám předám své praktické zkušenosti, bez zbytečné omáčky.

Produktová analytika

Workshop zaměřený na měření a analýzu produktových dat.

📌 Jak nasazovat měření do mobilní aplikace

📌 Jak strukturovat dokumentaci

📌 Jak komunikovat s vývojáři mobilních aplikací

📌 Jak si otestovat nasazené měření

📌 Jak měřit webview

📌 Google Tag Manager, Server-Side Google Tag Manager - jak a kdy použít?

📌 Souhlasová problematika - cookie lišta, omezení na iOS

Marketigová analytika

Jak si nastavit analytické nástroje pro dosažení nejlepšího výsledku z vašich kampaní.

📌 Jak doměřit zdroj instalace mobilních aplikací?

📌 Jak měřit zdroje instalací přes billboard, sociální sítě, reklamu nebo SMS?
📌 Jak přesměrovat uživatele z reklamy na App Store & Google Play a stále doměřit zdroj instalace?
📌 Jak doměřit zdroje instalace mobilní aplikace z webu?
📌 Jaký je rozdíl v měření zdrojů instalace na Android a na iOS?
📌 Co to je GAID, IDFA, ATT?
📌 Co to je SKAN? Jak se nastavuje SKAN?
📌 Jak s tím celým souvisí AppsFlyer, Adjust a Google Analytics 4?​

📌 Jak komunikovat s klientem ohledně měření zdrojů instalace mobilní aplikace?

Jak se můžete zúčastnit?

Firemní workshop na míru

Chcete pro vlastní firmu takový workshop? Dejte mi vědět a připravíme ho na míru pro vaši firmu. Workshop přizpůsobím vašim specifickým potřebám a nástrojům, které používáte.

Veřejný workshop

Zaregistrujte se do formuláře níže. Pokud se vás najde dostatečný počet, tak vypíšu termíny veřejných workshopů. 

Kdo vás workshopem provede?

Michal Nováček

Pomáhám firmám pochopit a správně nastavit měření mobilních aplikací, aby získaly jasná a přesná data pro lepší rozhodování.

IMG_6624_edited.jpg

Důvěřují mi firmy jako

AB_Logo_200percent_PPF_RGB.png
logo-ppl.jpg
ODA2YWNkNmVkMjc4MzIxZGArXKM_IuJx7kwY8RwO8rYbCLK584nya4IcPZd8D0jd-2ZjSrLEzsvCbvSPb6sTPJ25Ws
activate-300x300.png
marketplaces_heureka-marketplace_1920x1080.jpg
bottom of page